? ??????????????Love is in the Air? ????? ?? ???Rating: 3.8 (5 Ratings)??61 Grabs Today. 8178 Total Grabs.
??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????????????????????????????????Stewie Family Guy? ????? ?? ???Rating: 4.3 (792 Ratings)??56 Grabs Today. 40354 Total Grabs. ??????Preview?? | BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Selasa, 25 Ogos 2009



ni kawan i..

nama dia ummi atikah..

selamat bertemu ramah



INILAH ROOMATE I...

nama dia cik dilparoza..@rossa

cute kan pic ni..

Ahad, 23 Ogos 2009

kisah Ladies sewaktu berkawan

namaku ladies. aku mempunyai seorang kawan yang sangat aku sayangi. aku perkenalkan dia sebagai W..
dia kawan perempuanku,jangan salah faham k..
aku letakkan nama macam tu supaya tiada siapa mengenalinya.
kami mula berkawan baik sewaktu kami berada dalam darjah6..
time tu UPSR..ayahku lambat amik aku kat sekolah,jadi ayah W hantar aku balik..
dia ajak aku tumpanglah..
sejak itu perhubungan kitorang jadi baik,dah macam adik-beradik..
ibubapa W pun baik..kadangkala dorang semua ajak aku tido umah dorang..
tp kan korang semua...
W ni layan aku macam bukan kawan dia..aku pikir dia macam tak suka berkawan dengan aku..
sebab apa aku berkata begitu, sebabnya...........................
bila aku berada kat umah dia,dia tak pernah layan aku dengan baik.. semua kerja dia,dia suruh aku buat..
kadang-kadang aku nangis sorang2..tp aku ni jenis yang diam jer time 2...
dia selalu cerita tentang keburukkan sedara dia dekat aku,tp aku wat tak tahu jela..
tp kan korang semua...........................
bila sedara dia datang kat umah dia,bukan main dia baik lagi dengan sedara dia..
lepas tu cerita tentang keburukkan aku..dia kata aku macam2...
kenapa aku boleh tahu kan???
aku terdengar perbualan dorang....aku menangis tau tak...time 2 aku rasa nak cekik-cekik je dia 2..
tp aku pikir gak,kalu dia mati aku gak yang susah...
emmmm.........aku diamkan jela..
bila aku balik umah aku..dia kol..suruh datang sebab boring..takda kawan..
bila aku datang dia layan aku macam orang gaji..
semua kerja dia aku kena buat..mungkin sebab itu kot dia suruh aku datang..
betul tak korang???
dia kadang-kadang suka malukan aku depan kawan-kawan dan sedara dia..
aku malu....
adik-beradik dia pun sama jer 2 kali 5...tp kan korang....
lama kelamaan...aku berfikir sampai bila dia layan aku macam ni???
aku pun mengambil keputusan untuk berubah....setiap kali dia buli aku,aku melawan balik...
setiap kali dia malukan aku,aku malukan dia balik..PADAN MUKA DIA!!
geram aku...
sekarang ni kan korang...dia tak berani nak wat masalah nagan aku..
sebab aku akan wat dia lagi teruk..
ha...korang semua..apa pengajaran yang korang dapat dari cerita aku ni??
kawan-kawanku sekalian...carilah sahabat yang betul2 sayangkan korang tanpa talam 2muka..
jadi kuih talam bgus gak dapat makan...kenyang gak..
korang carilah kawan yang ingin bersama korang samaada susah mahupun senang..
bukan time susah jer nak berkepit ngan korang..
dan pada yang suka membuli,buat kawan terasa hati,ubahlah perangai..janganlah korang memandang rendah
kat orang-orang yang lemah kerana suatu hari nanti korang balik yang kena...INGAT 2!!!
tu la pesan aku...emmm tp kan sekarang aku dapat tau,Ladies 2 tak penah berdendam dan menerima W seadanya..W pun sekarang dah berubah sikit2..alhamdulillah..

Selasa, 18 Ogos 2009

assalamualaikum..
hai apa kabar rakan-rakan semua??
hari tu aku demam dapat cuti seminggu,tp...
kene tolak gak 5markah..ish2..sedihnya aku
aku bukan sengaja pun..tp tak pela tu sebagai cabaran supaya aku kena sentiasa sihat dan tak ponteng clas lg..isk..isk..isk..

Khamis, 23 Julai 2009



ni kucing aku yang paling aku sayang...

nama kucing aku ni apek..

nak kenal?? sory sikit dioe takkan layan punye..

comel kan kucing aku ni..hihi

assalamualaikum..apa kabar u all semua..ni waktu aku sem 2..time ni aku kuliah..sempat lagi aku pose..hihihi..

jom bakar lemak

ha.......... mesti ramai orang kat luar sana yang risau tentang masalah berat badan korang kan??
jangan risau..
kalaurajin amalkan diet yang seimbang mrsti berjaya punyelah..
okeylah mari kita ikuti tips berikut:
1.untuk membakar lemak perut
-baring dalam keadaan terlentang dengan lutut dibengkokkan
sedikit.kemudian silangkantangan didada dan angkat kepala
dan bahu 2inci dari lantai.kembali ke posisi awal dan ulangi lagi.
2.kedua,baring terlentang dengan kedua tangan berada di belakang kepala.
bengkokkan lutut dan halakan ke dada, sambil siku kanan cuba menyentuh lutut kiri.
3.unutk kecilkan bahagian peha
-berbaring tertiarap dan tangan di letakkan di bawah dagu. kemudian secara perlahan-lahan, angkat kaki kiri beberapa inci dan peha masih melekap di lantai.
4.gerakan ke-3 baring terlentang. lutut di bengkokkan,tapak kaki melekap dan di lantai. tangan berada di sisi badan. angkat pinggul setinggi mungkin. belakang badan masih berada di lantai.

video

Ahad, 19 Julai 2009

kehidupan

assalamualaikum....

hidup tak seindah yang diimpikan..
kadangkala kita terpaksa menerima segalanya..
baik mahupun buruk..
namun segala dugaan dan cabaran
yang ditempuhi pasti ada hikmah disebaliknya..
kita sebagai manusia mesti sentiasa bersyukur..
kerana telah diberi peluang untuk meratapi dunia
yang penuh dengan pelbagai ragam..
manusia sering melakukan kesilapan..
tanpa disedari..@sengaja dilakukan..
jadi,kita sebagai manusia mestilah sentiasa
memuhasabah diri untuk kehidupan yang lebih baik..
wasalam..

sahabat

sahabat adalah rakan yang sentiasa membantu
kita susah mahupun senang....
ketawa bersama..
menangis bersama...
kadangkala mereka yang dianggap sahabat
merosakkan...
tetapi ada juga yang
menyelamatkan...
sahabat yang baik tidak akan menyakiti..
sahabat yang baik sentiasa memahami...
sahabat yang baik akan sentiasa mendoakan sahabatnya..
oleh itu...
renungkan sejenak siapa sahabatmu...